Translate

marți, 3 martie 2009

Am iesit sa mi iau tigari.E un lucru mare luand in considerare starea mea agravata de gripa si faptul ca nu am iesit de foarte mult timp din casa.E 22:50 , mi-am pus geaca mea de iarna mare si imblanita, m-am incotosmat si .. afara.E frumos e liniste si asta pentru ca nu sunt oameni si nu e populat.
Mi- am propus sa fac un tur de strada sa vad ce si cum mai e in viata oamenilor care traiesc langa mine absentul.Am privit blocurile cu geamurile aburinde as fii vrut sa pot sa vad ce se intampla asa faceam in cluj intr-o zona cu case, e minunat sa privesti sa aflii intimitatile oamenilor dar nu ca sa le folosesti ci doar pentru ochii tai.
Mi-am zis ca e trist totul noi nu avem motive sa ne bucuram, seara matura spre case toti creditarii pentru ca a doua zi incepe un alt program.Cine se mai bucura de ce e in jur?cine mai are grija celuilalt.
Nici macar egoisti nu stiu daca suntem caci nu ne vedem propriul interes, vise irealizabile si noi prin ele persone ireale pentru viata noastra.
mi s a facut frig si ma strecor usor in casa sa nu ma auda bunica."Unde iesi noaptea afara, e periculos"
nu bunica , e trist printre oameni

Un comentariu: