Translate

duminică, 22 martie 2009

campania anti "antimitocanie"

Eu sunt un om echilibrat. Am scris pentru ca ma simt deranjat.Acum cateva zile in masina s-a terminat caseta cu NSK si dintr o data radioul o ia razna.Ce aud ?"Atlas de mitocanie ...." Pfff am simtit ca mi se face rau. Ce am inteles e ca niste snobi si ipocriti care folosesc acelasi "camin al mitocaniei", adica mall ul fac glume pe seama altor mitocani. Mitocanul din poveste cu lant, cu mobil, cu maieu, cu voce tare,cu manele midi,etc.... iese la promenada.Unde?Exact in locul specific promenadei pe timp de iarna adica Mall, Cinema City, Fast-Food. E trist, e rau , e efectul brut al societatii de consum. Toate pe intelesul meu pana aici.La final un mic mesaj daca cumva esti deranjat sa vii aici pe site, unde de altfel am si postat si eu.
Bun.
Dar ce e nesimtire?
E nesimtire sa minti
E pacat sa minti.
E josnic sa minti.
1.Manipulare a auditoriului spre mall spre consum. 2.Instigare la ura interumana. 3.Campanie redirectionata la "vezi nivelul de cultura de la radioul nostru" Practic , nimeni nu face nimic, oamenii de care tot povesteste radioul asta nu o sa se micsoreze, nu o sa se schimbe,asa e natura umana. Oportunismul unora face ca tema mult mediatizata sa prinda acum la public(Vedeti ca de la un timp siropoasele emisiuni gen "surprize surprize"nu mai prind la public ci frekyshow-rile cu retarzi). Este o alta manipulare in masa.Sa nu uitam prea maritul Mircea Toma ce a facut din Vama Veche S i eu merg Acolo de 15 Ani si nu cred CI SUNT CONVINS CA EL A DISTRUS-O sub ACEEASI FATARNICIE CA A CELOR DE LA ACEST RADIO. De ce nu zice nimeni ca in acelasi loc adica mall, cluburi etc. vin si aceste mici genii salvatoare si pline de bunastare a Romaniei doar ca in loc de lant , mobil , maieu(Lucruri strigatoare la cer)isi fac aparitia Bauturi selecte si scumpe, trabucsnobuc, iphone, laptop, pretentii zeismatice, grandomanii.
Cum poti ca sa mergi si sa faci promenada la cele mai scumpe lucruri intr o maniera ridicola si fatarnica si tocmai tu sa te trezesti sa razi de altii care asa stiu ei sa traisca pentru ca...(nu mai conteaza de ce ,doar societatea asta i-a creat)
Deci si ei tot la promenada merg si mult mai grotesc .Nu iau apararea nimenui dar cei despre care vorbiti traiesc in haite cum ziceti si e un efect normal al reactiilor si comportamentelor lor.DAR VOI NESIMTITII CU CARTE de ce faceti la fel? Presa e o forta in tara asta.Dar forta asta e menita sa imbogateasca financiar lideri nu oameni. Asa ca sa va fie rusine , va folositi de un brand care se vinde doar pt a deveni populari, bogati si snobi. Destepti ce stiu greselile societatii , Destepti care arata cu degetul la barnele din ochii altora, dar nu misca un deget spre a schimba ceva.Ci se folosesc de mijloacele proprii pentru a creea diversiuni. Pacat si Rusine. Iar mitocanii de care atat radeti sunt efectul nu cauza.Cauza e pentru ca voi care va bateti cu pumnul in piept ca sunteti a4-a putere in stat nu miscati nici un deget ci manipulati dupa bunul plac. Mi -ati stricat o seara , m-ati intristat iar acum v-am scris ca sa nu mai vorbesc ca tampitul in gand. Nu mai injurati merele gaunoase atata timp cat voi va infruptati cu mere Champion import Polonia de 75 mm . Instigati la toleranta nu la ura , nu la consum prostesc nu la elitism.Noi avem nevoie de modele cu moralitate si demnitate.Daca sunteti asa corecti si binevoitori de ce nu renuntati la toate reclamele?Nu e daunator?Nu de asta se ajunge aici ca traim intr o tara de imprumuturi in care nimeni nu produce cat consuma?de ce nu debarasati de altele nu de oameni?Caci eu ii consider pe mitocanii pe care ii improscati mult mai sinceri asa in prostia lor decat voi care cunoasteti adevarul dar nu-l vorbiti. De ce?Pentru ca si radoiourile astea au un investitor tatuc. Ma simt asa fericit ca de ani de zile am donat televizorul ,radioul caci am vazut acum cateva zile cum mi-ati dereglat in cateva secunde linistea interioara. Eu zic ca sa ne schimbam sa incepem sa renuntam la mass-media.Ce ziceti Domnilor faceti o campanie impotriva mass-mediei? Eu va ajut daca vreti am experienta 14 ani in campanii, va stau la dispozitie. Romani, evitati sau acceptati dar in nici un caz nu aratati cu degetul. Incercati sa fiti mai buni nu sa va urati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu