Translate

miercuri, 14 aprilie 2010

ROMANIA PROFUNDA
Pai sunt 3 ani de acum ,frumos Mediasul si dimineata si pe seara in gara mereu aceeasi gara unde nimic nu s a mai schimbat.Au inflorit si magnoliile era un copacel in parcul central.Frumos si oamenii si mama lu buza care m-au trecut fiori cand am vazut cat s-a bucurat si m-am plimabt un pic pe jos ca parca imi era dor , si oamenii de pe tren erau asa un pic mai carismatici si apoi mereu gara cu cel mai frumos miros de dimineata si oamenii calmi rusinosi si curiosi .
Nu am fost la meci dar era o tablita INTRODUCEREA SI CONSUMUL DE SEMINTE IN INCINTA STADIONULUI STRICT INTERZIS cred ca e de bine tablita asta si curioasa curatenia .aerul mult mai respirabil si o liniste si siguranta care te face sa petreci strazile de colo colo fara sa obosesti , vizite miros placut , e placut de fapt sa stai sa mai si admiri si bien ca a fost cald si m am petrecut pe unde adesea m aplimbam si inca odata am simtit ca in orice secunda daca as ramane nu cred ca as simti ca am pelcat vreodata .Dar a trebuit sa plec.Si gara iasi si saracia si telefoane si plosnite multe multe plosnite....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu